Skip to content

Sommarpaus

23/07/2012

Som de flesta nog har listat ut så har jag lite sommaruppehåll på bloggen. Jag har nu jobbat 4 veckor på Tetra Pak och har 5 veckor kvar. Efter det är jag ledig i lite mer än en vecka innan jag åker tillbaka till mitt fina Skottland och då  återkommer jag med dagliga uppdateringar :). Kan hända att det kommer en uppdatering här då och då men annars får jag önska er en härlig sommar!

One Comment leave one →
  1. 24/07/2012 09:10

    Tack det samma!

Kommentera

