Skip to content

Bio & Middag

16/09/2012

Idag såg jag Brave på bio. Mycket bra film med fina skotska landskap och röster med skotska dialekter. Efter filmen blev det hamburgare på den nyrenoverade puben Blackfriars.
Imorgon ska jag ut och titta på glasögon. Hittar jag några snygga så fixar jag nog dom på plats. Hade varit skönt med ett par glasögon att ha på kvällen när ögonen blir trötta. Glasögonen jag har just nu är alldeles för svaga så de ger mig huvudvärk efter att ha haft linserna med rätt stryka i en hel dag.

20120916-192120.jpg

No comments yet

Kommentera

