Skip to content

Mer mediciner

18/09/2012

I går ringde min läkare på vårdcentralen om mina blodprover. Tydligen är de sämre än när jag började medicinera i mars så idag var jag och hämtade ut en större dos. Jag är trött, tappar hår och har inte mycket ork över för annat. Det ska bli skönt att få mediciner så jag slipper det men jag är INNERLIGT trött på mediciner, läkare och allt där emellan. Så i dag blev det först en tur ner till Union Street där jag köpte mitt busskort för terminen, upp till vårdcentralen och hämta receptet, ner till apoteket för att hämta medicinen, köpte lunch, hem, åt och nu sitter jag här.

I morgon ska jag kolla ut en affär här i närheten och sedan till Societies Fayre på skolan och på mitt möte för att boka in kurser för läsåret.

20120918-142429.jpg

No comments yet

Kommentera

