Skip to content

Fint väder i Skottland

19/09/2012

Nu är det fint väder i Skottland! Det har varit fint väder i Aberdeen idag, blå himmel och bara ett par lätta moln. I förmiddags åkte jag ner till Universitetet, kollade lite på de olika Societies, köpte anteckningsblock på skolan, sedan hemåt, hämtade papper, åkte till banken (IGEN!) och fick ändrat min adress, sedan tillbaka till Universitetet, träffade Dr. Bain som bokade upp mig på en massa kurser. Alldeles för många kurser vad jag tror, och nu är jag tillbaka i lägenheten.

20120919-172232.jpg

No comments yet

Kommentera

