Skip to content

Books End

20/09/2012

I dag blev det sovmorgon med brunch och efter det åkte jag till Butchart, Studentföreningen och kollade in deras Second-Hand bokhandel och fyndade lite. Spansk bok till mig för £25 och övningsboken som hör till för £7. Spansk boken kostar £50 i affär och £44 online. Övningsboken kostar £43 online. Jag hittade även svenskböcker till Carmelo. Får se om han vill ha dem eller inte. Annars säljer jag dom igen när alla får reda på vilka böcker dom behöver till kurserna.

Jag har även uppdaterat min iPad till OS6, kartfunktionen har nu 3D view.

20120920-200546.jpg

No comments yet

Kommentera

