Skip to content

Smycken, blommor och shopping

22/09/2012

Morgonen spenderades med en promenad i fina Aberdeen vädret. Det blev en timmes runda ner om stranden och sedan upp för en snabb dusch. Efter det var jag sugen på lite shopping och hittade en fin kofta på outletbutiken TKMaxx. Hemma i lägenheten drog jag ut alla sommmarkläder ur gaderoben och rensade igenom mina smycken. När jag såg att blommorna som Carmelo gav mig på flygplatsen var så gott som döda så gick jag ner till blomsterhandeln som ligger just runt hörnan ute på King Street. Dom sålde ut blombuketter för £1, många var lite tradiga men jag tog en jag gillade och väll vid vasken i köket så kasta jag ut de blommor som såg tråkiga ut och arrangerade om buketten. Nu har vi fina blommor på bordet igen.

20120922-193130.jpg

No comments yet

Kommentera

