Skip to content

Dan före dan

23/09/2012

Så var det söndag! Idag blev det en rejäl sovmorgon, jag vaknade någon gång runt 10-11 tiden och gick till farmfoods där jag köpte lite mat och läsk. Pepsi i 500ml flaskor för 4kr. BILLIGT! Annars har min dag bara bestått av plugg, jag läser framåt i arabiskan, islam och spanskan så jag har möjlighet att ta någon dag eller helg ledigt under terminen. Just det! Tvättat har jag också hunnit med!

20120923-180107.jpg
Detta åt vi till mat idag, anka med Hoisin sås, inrullade i pannkakor. £2,45 på farmfoods.

No comments yet

Kommentera

