Skip to content

Glada nyheter

24/09/2012

Nu är jag snart på väg till första dagen av mitt andra år på Universitetet. Jag har haft lite problem med en kurs men nu visade det sig att den inte går förrän i Januari. Så istället för sex kurser i höst har jag ”bara” fem. 125% istället för 150% eftersom 4 kurser är ”standarden”. I dag har jag i alla fall Spanska, Arabiska och Teorier i Internationella Relationer. Kul! Här är lite bilder tagna från lägenheten! Sovrummet vetter mot den lila trädgården vi delar med de andra hyresgästerna (fullkomligt vildvuxen) och vardagsrummet är ut mot gatan. I sann lite skotsk charm så har vi lite bevuxna taknockar.

 

20120924-115847.jpg

No comments yet

Kommentera

