Skip to content

Regn och rusk

25/09/2012

I går eftermiddags började det regna och blåsa. Detta har hållit på tills lunch idag. Grenar och löv har slitits av från träden och träden ligger över vägar och bilar. Jag har haft 5 föreläsningar idag och slutade inte förrän 5 så nu är jag lite sliten. I morgon är jag ledig så då kommer lite mer information om mina kurser. Då ska jag även hämta mina nya glasögon!

20120925-202810.jpg

One Comment leave one →
  1. Zabina permalink
    26/09/2012 13:24

    Hejhej! Googlade runt lite pa bloggar i aberdeen och hittade din. Jag flyttade till min pojkvän här i aberdeen för 3manader sedan och just nu försöker jag att hitta jobb och göra nagot pa dagarna, men det var lite mer trögstartat än vad jag hade väntat mig 😛
    Känner ingen här förutom min kille och nagra av hans vänner, men dom är inte svenskar sa att om du har lust kan du gärna skriva en rad kanske till min mail. Hade vart kul att fa kontakt med nagon svensk hehe Ha de!

Kommentera

