Skip to content

Håla

27/09/2012

Idag, tack och lov bara idag, har jag en fem timmar håla. Nästa vecka blir det 2 två timmars hålor. Veckan efter det blir det lektioner 9-13, sedan två timmar håla och sen en sista lektion 3-4. Då är alla lektioner igång. Nu ska jag läsa på mina Islam papper. Annars har här inte hänt så mycket, vädret har återgått till sitt soliga men kalla tillstånd och min nya termos mugg är alldeles för bra. Jag fyllde upp min mugg med kaffe i morse, 8.30am, när jag gick till universitetet och nu, 10.40am är det fortfarande för varmt för att drickas.

No comments yet

Kommentera

