Skip to content

Sjuk

29/09/2012
tags: ,

Det blev ingen promenad i morse. Jag har haft svårt att sova hela natten med en rinnande näsa och, eftersom jag bara kunde andas genom munnen, ont i halsen. Jag gick ner till Union Square en runda men är redan tillbaka i lägenheten. Nu sitter jag och dricker te och äter cookies från Millie’s. Nu ska jag plugga lite istället.

Carmelo försöker få mig att ta några piller som ska släppa trycket i näsan osv men jag vill inte stoppa i  mig en massa mediciner. Jag tycker att jag redan tar mycket mediciner och vill inte mixtra för mycket. Dessutom är jag rädd för att bli immun i fall jag verkligen behöver dom. Och dessutom, är det inte bättre att kroppen får försöka sköta sig själv när den har chansen? Jag behöver ju inte vara frisk förrän på måndag när föreläsningarna kommer igång igen.

One Comment leave one →
  1. 29/09/2012 14:44

    Vad klok du är! Hoppas du snart blir bra!!

Kommentera

