Skip to content

Nu är den här!

02/10/2012

Nu har mitt nya iPad fodral anlänt! Dyrt var det men så värt pengarna. Det är samma fodral som jag har till min dator men för iPad. Jag är jätte nöjd och kan knappt vänta tills jag får ta med det på föreläsningarna på torsdag. Annars har det varit en vanlig tisdag. Fyra föreläsningar på rad mellan 11 och 15, en timmes håla då jag klämde en sub och sedan en till föreläsning mellan 16 och 17. Därför blev jag så glad när jag kom hem och hade fått mitt fodral levererat.
Här är lite bilder på mitt nya iPad fodral:

20121002-223723.jpg

20121002-223729.jpg

One Comment leave one →
  1. lottchen68 permalink
    03/10/2012 09:38

    Snyggt!

Kommentera

