Skip to content

Inte på topp

03/10/2012

Igår när jag gick och lade mig kände jag mig bättre men idag när jag vaknade var jag tillbaka på ruta ett. Snuvig, huvudverk och allmänt trött. Därför har det inte hänt mycket idag. Jag och Carmelo åkte ner till Pizzahut’s buffee under lunchen. På Union Square hittade jag ett födelsedags kort till en uppkommande födelsedag, ett nytt pennskrin och en jättefin anteckningsbok i skinn. Annars har jag suttit hemma och läst och druckit tee. I morgon har jag 3 föreläsningar mellan 9 och 4 och två hålor på två timmar där emellan. Då tänkte jag att jag skulle börja skriva på mina uppsatser.

20121003-185531.jpg

One Comment leave one →
  1. 03/10/2012 20:16

    Krya på dig!!

Kommentera

