Skip to content

Torsdag

04/10/2012

Så var det torsdag igen… Veckan har gått mycket fort men torsdagen är ändå inte välkommen. Eftersom inte alla grupper är igång ännu har jag två hålor på två timmar var idag. Denna första, mellan 10 och 12 spenderar jag o studentkaféet, en föredetta gympasal full med soffor, stolar och bord. Jag sitter och läser på min kurslitteratur och dricker en latte ur muggen jag fick av mina jobbarkompisar denna sommaren. Kaffe är på campus är jättegott och billigt. En latte/cappucino kostar ca 20 kronor men om man är student får man typ 3 kronor i rabatt och om man har en egen mugg så får man 5 kronor i rabatt. Så kaffe för mig brukar gå på 12-15 kronor.

20121004-104900.jpg

No comments yet

Kommentera

