Skip to content

Äntligen fredag!

05/10/2012

Nu var det äntligen fredag igen! Eller nästan, jag har min första lektion mellan 10 och 11 och den sista mellan 3 och 5 så den väntar jag fortfarande på. När jag kom hem från första lektionen hade jag fått paket! Fått och fått, saker jag har beställt men lika kul ändå 🙂 En bok ”Mohammadism” och en vätska och svamp för att rengöra min datorskärm. För 20kr så ser min skärm ut precis som när jag köpte den, så nu ser datorn inte så gammal ut längre. I morgon återvänder mina gäster till Aberdeen och då blir det shopping och pubbar. För övrigt är jag fortfarande sjuk men det börjar bli bättre. Dock har diabetesen blivit värre som den alltid blir när jag blir sjuk.

20121005-180622.jpg

Idag var det bröllop på G, eller snarare H eftersom de var klara och på väg ut ur kyrkan på universitetet när jag var på väg till min andra lektion. Den andra bilden är tagen på baksidan av King’s College.

One Comment leave one →
  1. 07/10/2012 15:48

    Hoppas du blir så pass bra så du kan gå med på pubben! Hälsa så gott!

Kommentera

