Skip to content

Amazon

10/10/2012

Jag tänkte berätta lite om Amazon. Amazon är en online butik som säljer i stort sätt allt. Det började med bara böcker men nu är det även allt från elektronik, kameror, filmer, mat, kläder, skor, och massor av annat. Andra företag och märken kan även sälja sina prylar där. Bl.a. Apple gör detta. Så Amazon är stället där jag köper det mesta. Alla mina skolböcker bland annat, de är alltid billigare där än o bokhandeln och oftast kan jag hitta boken som en ebok och ha den i min iPad.

Jag har precis köpt skor på Amazon, ett par Rieker boots. De kostade £75 normal pris och på amazon köpte jag dom för £66. När jag sedan passerade en skobutik i city kostade dom £100. Score!!!

20121010-121723.jpg

One Comment leave one →
  1. lottchen68 permalink
    11/10/2012 19:37

    Supersnygga!

Kommentera

