Skip to content

Höst

25/10/2012

Jag får be om ursäkt för avsaknaden av dagliga inlägg men jag har faktiskt inget intressant att dela med mig av. Jag tänkte försöka ta en bild på någonting varje dag och dela här på bloggen istället när jag inte kan komma på vad jag ska skriva.

Men! Idag har det verkligen känts som höst. Jag har haft fingerlösa vantar på mig hela dagen och det har inte varit kallt utan mössa, men skönare att ha en på.

Jag beställde lite små korstygns tavlor för en vecka sedan och nu har de kommit. Igår började jag på den första och idag blev den klar. Varje kostade 40kr. Jag var även i en pysselaffär idag och gjorde ett försök på att köpa en ram (som misslyckades) och i min favorit affär för små saker för hemmet. I den sista butiken hittade jag en liten väska där jag kan ha mina broderyr saker i. På vägen hem gick jag även in om H&M och hittade en halsduk till min frusna spanjor.

Nu står soppan (potatis och linssoppa) på spisen. Höst på riktigt nu 🙂

20121025-184444.jpg

No comments yet

Kommentera

