Skip to content

Uppdatering

13/11/2012

Nu är det ett tag sedan jag uppdaterade er men här kommer det…

Jag har lämnat in min första uppsats och har skrivit mallar för de två jag har kvar. Min första arabiska läxa gick bra som ni har sett i det tidigare inlägget och jag har skrivit mid term provet i Arabiska. Det gick inte så bra som jag hade önskat men jag blir definitivt godkänd.

Idag är det 1 år sedan jag och Carmelo hade vår första dejt. Det firar vi med att äta middag där vi åt för ett år sedan och sedan gå på bio. Som ett års present fick jag en jättefin Koran med både Arabisk skrift och engelsk översättning och en Pandora Berlock. Carmelo fick två T-shirts av mig och innan ni dömer mig, han tycker om T-shirts med motiv så jag hittade två stycken med kamera/fotografi motiv i glada färger. Och han tyckte jättemycket om dom så jag är nöjd. Nu är det bara julklapp och födelsedagspresent kvar. Jag är så dålig på att hitta på presenter till killar/bröder/pappor.

20121113-113605.jpg

20121113-113621.jpg

20121113-113629.jpg

No comments yet

Kommentera

