Skip to content

Plugget fortsätter

19/01/2013

Hela veckan har varit full med plugg. Jag har både suttit hemma och läst igenom anteckningar och tittat på youtube föreläsningar och åkt till biblioteket för att träffa kurskamrater och plugga.

Just nu sitter jag och övar på uppsatser. Jag skriver ut planeringar på tenta frågor från föregående år och hittar jag något jag inte är säker på så är det bara att fortsätta plugga.

Jag har inte gjort något annat hela veckan men är ändå rädd för att jag inte ska klara av tentorna på tisdag. Arabiskan på måndag har jag nästan helt lagt åt sidan. Jag har redan ett godkänt betyg i arabiska även om jag får 0/20 på tentan.

One Comment leave one →
  1. Carina Elnertz permalink
    19/01/2013 15:50

    Håller tummarna för dig! 🙂

Kommentera

