Skip to content

På prommenad…

13/02/2013

Idag var min telefon på promenad… Eller… Snarare jag och glömde att ta med mig iPhonen. Så det blev kvar på bion. Men iPhone wonders! Jag loggade in på http://www.icloud.com och låste min telefon, angav ett telefonummer och ringde bion. När de hittade min telefon tryckte de på ‘Ring’ och jag svarade på Carmelos mobil. När jag sedan kom till bion så såg de på medan jag slog in den 4siffriga koden jag angav på hemsidan och när hon såg att jag kunde låsa upp så fick jag tillbaka min mobil. Snabbt och smidigt för en klant som jag!

One Comment leave one →
  1. Carina permalink
    14/02/2013 11:01

    Ibland ska man ha tur!

Kommentera

