Skip to content

Ny jacka!

21/02/2013

Igår hittade jag äntligen en vårjacka! Jag har saknat något mellanting att ha tills det blir lite varmare. Och dessutom har jag nog lagt på mig några kilon för sommarjackan är lite tajt…

20130221-143419.jpg

Jag tycker i alla fall att den är jättesnygg!

5 kommentarer leave one →
  1. 22/02/2013 15:39

    Den jackan stod jag och ville ha. Den är supersnygg!

  2. Sara permalink
    27/02/2013 21:11

    Var är jackan ifrån?

  3. 17/04/2013 19:03

    Undrar också var du hittat jackan. Har sökt som en dåre men går bet.. Vad är det för märke.. vet jag det kanske den blir lättare att hitta.

Kommentera

