Skip to content

Sjukhuset

22/02/2013

Så idag var jag på sjukhuset igen. Det gick bättre än jag förväntade mig. Mitt HbA1c har gått från 101-99-89. Jag fick även frågan om jag ville ge blod till ett forskningsprojekt för typ 1 Diabetes. Jag fick ge 12 rör med blod som endast kommer att användas för forskning för typ 1 Diabetes. Det kändes bra att kunna hjälpa till.

One Comment leave one →
  1. 22/02/2013 15:42

    Så de har en annan skala att mäta HbA1c på… Men värdet ser bra ut!

Kommentera

