Skip to content

Allt flyter på bra…

09/03/2013

Just nu har jag flyt! Jag har skrivit klart uppsatsen som ska in 22 mars och har börjat på uppsatsen som ska in 18 april. Det har inte blivit mycket fotograferande på senaste tiden. Vädret har blivit sämre och jag har tröttnat på att fotografera samma objekt och ställen hela tiden. Men, men, om två veckor är jag tillbaka i Sverige och då ska det fotograferas! Jag ska ta med mig 50mm, 35mm, 55-250mm, 18-50mm så det ska bli många bilder!

Idag fick jag ett kul paket på posten! I februari skrev jag upp mig på ett bokbyte online. Man blir ihop parad med en person och en annan person får dig att skicka till. Så man skickar inte till samma person som skickar till dig. Men idag kom mina böcker! Jag fick fyra olika böcker med si-fi/fantasy tema. Innan det var hyresvärden här och fixade sovrummet. Så nu har vi element och dörrar på vår garderob.

20130309-191532.jpg

One Comment leave one →
  1. Carina permalink
    09/03/2013 22:28

    Låter bra, ibland ska man ha tur! Här är det vår och knopparna är på väg upp! Kram

Kommentera

