Skip to content

Då var lovet över…

17/04/2013

Ja nu var påsklovet över…

I söndags kväll landade jag på Aberdeen Internationella Flygplats och måndag morgon började jag med blodprov på vårdcentralen. Därefter var lektionerna i full gång. I tisdags fick jag tillbaka min uppsats på Demokratikursen där jag skrev om EUs framtid. 17 av 20 fick jag på den och bra med konstruktiv kritik. Där stod både vad som var bäst med uppsatsen och vad jag behövde göra inför nästa uppsats.

Idag var jag nere på stan och gjorde lite ärenden. Jag beställde linser, postade lite brev och var på boots och köpte på mig mediciner. Uppe på campus hämtade jag min Arabiska läxa där jag fick 18 av 20.

I morgon ska min uppsats om Buddhism lämnas in, men den är redan utskriven och ligger i väskan, och skriva prov i arabiska. Nästa vecka ska jag lämna in en uppsats om den Arabiska revolten så i morgon får jag ta och komma igång med den! Samma vecka har jag två redovisningar i två olika ämnen.

Sista veckan har jag en uppsats om teorier om religion och en redovisning i och på arabiska.

Så jag har verkligen fullt upp ända tills slutet. Men jag ska ut och fotografera lite i alla fall och försöka bli bättre på att uppdatera bloggen.

Hoppas att våren snart kommer till vårt avlånga land! 

One Comment leave one →
  1. Carina permalink
    17/04/2013 19:52

    Att du orkar! Men det verkar i alla fall som att du trivs! Kram

Kommentera

