Skip to content

Reddit exchange

27/04/2013

Jag är medlem i online communitet reddit.com. Där har dom en online exchange med olika teman. Jag anmälde mig till två olika, ‘plushies’ och ‘awesome smell’. 

På varje exchange får man en annan att köpa något till och skicka iväg, och dom man skickar till vet inte vem man är, och man skickar inte till samma som skickar till en själv.
Så jag köpte en svart, mjuk katt och skickade till en kille i London och tvålar från lush och skickade till en tjej i Manchester. Än så länge har jag fått paket från ‘awesome smell’. Det var två tvålar och en badbomb.

Image

No comments yet

Kommentera

