Skip to content

Sol i Aberdeen

07/05/2013

Sista veckan har vi haft otroligt fint väder. Det har varit kallt men solen har värmt. Idag var King’s Lawn full men människor som låg och solade, lunchade och klasser som hade lektioner utomhus. Idag hade jag även min sista fulla dag. Jag och Carmelo åt lunch på King’s Lawn och när han försvann till ett grupparbete satte jag mig på en avsides bänk och läste en bok. I morgon är jag ledig som vanligt och på torsdag har jag bara en tutorial och min presentation i arabiska.

IMG_4582 IMG_4584 IMG_4588

No comments yet

Kommentera

