Skip to content

Revision

25/05/2013

Detta året har jag varit jättedålig på att skriva här på bloggen. Jag har kämpat med lågt humör och har inte haft mycket energi över efter skola, läxor och att pyssla lite här hemma. Jag sov 12-14 timmar per natt och var konstant trött. Nu har jag gått till en kurator 1 gång i veckan i snart 9 månader och det märks att jag har blivit bättre. Jag sover inte lika mycket och lämnar gärna lägenheten för att gå ut och gå eller att fota.

Denna tiden har jag lagt på mig ganska många kilon men nu när jag har fått energin tillbaka tänkte jag försöka komma ut oftare och motionera. Lite tråkigt att det blev nu precis till sommaren som jag är lite mulligare men jag får försöka vara nöjd med hur jag ser ut så jag kan ta på mig en bikini och gå ut och sola mig i trädgården efter en dag på jobb!

Annars håller jag på och plugga inför tentorna. I torsdags hade jag tenta i Internationell Politisk Ekonomi och Arabiska. På måndag ska jag ha tenta i Demokrati, på tisdag i Teorier om Religion, och på torsdag i Buddhism. Sedan är andra året på universitetet över!

Idag när Carmelo skulle till jobb så följde jag med honom och fortsatte sedan till city där jag tog lite foton och fyndade lite på sommar rean.

IMG_1223 IMG_1243

 

IMG_1244

One Comment leave one →
  1. carina permalink
    26/05/2013 08:46

    Skönt att du börjar bli bättre! Det andra ordnar sig säkert! Hoppas du får en härlig sommar! Kram

Kommentera

