Skip to content

Järavallen

02/07/2013

Nu ska jag försöka komma igång att blogga igen! Jag vet att jag har sagt det många gånger men man får ju försöka!

Det var en stressig dag på jobb och när klockan slog fyra tog jag mitt pick och pack och körde hem till moster med man. Där fick jag en tunnbrödsrulle som jag satte i mig innan jag körde dom till köpenhamn.
När det var avklarat körde jag hem och lagade mat till mig och bror och tog sedan hundarna och körde ut till Järavallen. Vet inte riktigt vad klockan var när jag började gå men rundan borde ha tagit lite drygt en timme och varit ca 8km. Inget super tempo men jag stannade då och då för att vänta in Frodo så han inte skulle komma för långt bak och kallade in Asta då och då. Men jättemysigt var det! Hundarna sprang lösa och skötte sig jättefint vid alla möten. Dock fick en golfspelare som letade efter en boll bland löven en ordentlig utskällning av Asta.
Man kan ju inte sitta och gömma sig bakom ett träd på det sättet!

20130702-211936.jpg

20130702-211955.jpg

20130702-212002.jpg

20130702-212012.jpg

2 kommentarer leave one →
  1. Carina permalink
    02/07/2013 20:32

    De blev tydligen en mysig kväll! Då har du ansvar för hushållningen 1 v, eller Tobbe lagar mat också??

    • Linneea permalink*
      02/07/2013 21:01

      Vi turas om att göra kvällsmat för 4 personer. Då kan vi äta kvällsmat tillsammans och få en matlåda till morgondagen.

Kommentera

