Skip to content

Redditgifts

02/07/2013

Jag har ju berättat om redditgifts innan. Nu i slutet på juni var det Arbitrary Day, en online exchange men utan något speciellt tema. Precis som vid jul fast i mitten på sommaren. Tjejen jag skulle köpa och skicka något till skrev att hon tyckte om te så jag köpte lite smått och gott och skickade iväg. Här är vad hon lade upp på hemsidan när hon fick paketet:

http://redditgifts.com/gallery/gift/tea-243/

Jag fick mitt paket häromdagen. En jättefin tavelram från Australien. Men tydligen har jag ännu ett paket som är på väg till mig! 

http://redditgifts.com/gallery/gift/middle-east-and-photography/

Här är en av grundarna av redditgifts som berättar om hemsidan:

No comments yet

Kommentera

