Skip to content

Sommaren når sitt slut

16/09/2013

Nu är sommaren snart slut. Jag har en vecka kvar på jobb och nästa måndag åker jag tillbaka till Aberdeen. Idag kom hösten definitivt. Det regnar och blåser här i lund och kylan kryper in i kroppen bara man tittar ut genom fönstret.

I helgen var jag ute hos dom fina islandshästarna en sista gång. Jag fick två fina turer och även om jag blev lite deppig när jag körde ifrån gården så var jag glad över alla fina minnen jag har fått i sommar. Långa tölt sträckor i gröna skogar och härliga galoppbackar med vinden i håret och hästar som hade viftat på svansen eller skrattat högt om dom hade kunnat.

Trots allt ska det bli skönt att åka tillbaka till Aberdeen. Hösten är aldrig rolig men den blir lättare i Skottland där jag kan gå mellan alla fina byggnader på campus eller gå in på en pub och ta en varm kaffe.

20130916-112741.jpg

20130916-112758.jpg

20130916-112820.jpg

20130916-112842.jpg

No comments yet

Kommentera

