Skip to content

Montessori

18/09/2013

Idag tog jag en och en halv timme ledigt från jobb och åkte till min gamla grundskola och skänkte två kassar fulla med böcker. När jag gick på högstadiet där så hade vi en bokhylla med böcker, oftast konstiga skönlitterära böcker. Det var den som utgjorde ”biblioteket”. Bland böckerna dom fick idag fanns Sagan om Ringen trilogin på både engelska och svenska, Twilight serien, någon Guillou bok, och Shopaholic böckerna.

På vägen till jobb fick jag sedan stanna vid Statoil vid Lund Södra för att köpa en sallad i salladsbaren eftersom jag hade glömt att ta med mig lunch. En god sallad med massa olika saker, dressing och en ostbulle för 50kr 🙂

 

No comments yet

Kommentera

