Skip to content

Success!

25/09/2013

Idag lyckades jag göra allt jag skulle göra! Vid 10 vaknade jag, lämnade av böcker på väg till bussen, åkte till biblioteket och donerade några andra böcker, vidare till vårdcentralen, ner till city och tog foton, åt lunch, och köpte busskort och handlade mat på väg tillbaka till lägenheten. Mycket har jag fått gjort i alla fall!

 Yarn Arts Society träffas varje tisdag kväll för att sticka och virka, något jag ser fram emot! 

I morgon ska jag träffa min mentor och då kan jag äntligen få en hint om hur mitt schema ska se ut denna terminen.

 

20130925-185825.jpg

No comments yet

Kommentera

