Skip to content

Produktivitet!

26/09/2013

Idag har jag varit produktiv!

Jag träffade min advisor och fick rätt ut en hel del. Denna terminen kommer jag att läsa International Säkerhet och Politisk Analys. Totalt är detta 7 timmar undervisning i veckan men läslistan för denna terminen är helt otrolig! Blir många långa dagar…

Hemma i lägenheten har jag gått igenom köket och kastat ut all mat som har gått ut. Min kära pojkvän köpte en hel del för att det var nedsatt men glömde ganska snabbt att han hade köpt sakerna ifråga…

När jag var klar i köket gick jag vidare till sovrummet och rensade bland kläderna och har nu en hel sopsäck att skänka till välgörenhet!

Bra dag överlag! Så fort jag har ätit min middag ska jag städa upp resultatet av min utrensning och försöka ladda ner så mycket av min läslista som möjligt så jag får allt i iPaden!

Peace Out!

No comments yet

Kommentera

