Skip to content

100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann

27/09/2013

Idag läste jag ut en bok som jag har fått låna av mamma, 100åringen som klev ut genom fönstret och försvann. Det var lättläst och underhållande och knytningen till händelser i världshistorien gjorde den väldigt lätt att fastna för. Det ända jag störde mig lite på är meningsbyggnaden. Många av meningarna var väldigt långa och jag fick läsa om en hel del för att hänga med vad det syftades på. 

 

3 kommentarer leave one →
  1. Carina permalink
    28/09/2013 10:49

    Jag gillade den också! Men jag hade den som talbok!

  2. 06/10/2013 21:37

    Jag älskade verkligen den boken! Riktigt bra! Något jag läser nu är serien ”Sagan om is och eld” (Game of Thrones) av George R.R. Martin, riktigt bra! Så den rekommenderar jag om du inte redan läst dem 😉

    • Linneea permalink*
      07/10/2013 08:28

      Jo dom har jag läst 🙂 Väntar spänt på att nästa bok ska komma ut 🙂

Kommentera

