Skip to content

Mycket nytt

10/10/2013

Nu har jag något nytt att berätta! Jag har flyttat! Att vara sambo är nog inte riktigt min grej just nu så jag ställde upp min i kö för att få ett studentrum och i måndags fick jag nycklarna! Mitt nya rum ligger i en lägenhet med 4 andra tjejer, alla har egen toalett med dusch, och huset finns nere på campus, på universitetsområdet.

Rummet är ganska litet men lagom stort och igår var jag och handlade lakan och täcke så jag kunde spendera natten här.

Nu sitter jag på mitt rum och väntar på att morfar ska ringa. Då ska vi flytta det sista av mina grejer och sedan åka iväg och handla lite mat och sådant som jag kan behöva.

2 kommentarer leave one →
  1. Carina permalink
    10/10/2013 11:41

    Låter bra, Lycka till!

  2. 10/10/2013 17:04

    ha det bra och lycka till

Kommentera

