Skip to content

Sjukhuset!

11/10/2013

I morse åkte jag till sjukhuset. För första gången var jag nöjd när jag åkte där ifrån!

På mindre än ett år har mitt HbA1c gått från 98 till 75! Jag fick mycket beröm för mitt hårda slit och lättare mål till nästa gång, ett värde under 70. Jag var så nöjd med mig själv att jag köpte en ny tidning!

20131011-131309.jpg

One Comment leave one →
  1. 11/10/2013 16:33

    Skönt att du mår bra. Tidningen ser spännande ut. Ha det så bra. Kram farmor.

Kommentera

