Skip to content

Knit & Knatter

14/10/2013

Nu är jag på väg hem ifrån Hobby Crafts Stickcafé som heter Knit & Knatter. Det är jättemysigt att sitta och lyssna på lite skvaller om svärsöner och barnbarn och dricka lite kaffe. Idag fick jag lite problem med att förstå min stick beskrivning på svenska men när jag översatte högt till engelska kunde tanterna hjälpa mig. Det börjar mellan 6 och 6:15 och håller på till 7:45, därefter är set 15 minuter kvar tills affären stänger och då springer vi runt och köper garn och knappar med 10% rabatt. Idag handlade jag tre julgarner som jag ska använda för att göra muggvärmare som julklappar till tjejerna jag delar lägenhet med.
Imorgon har jag lektioner hela dagen och mycket att läsa innan det blir stickcafé på universitetet!

20131014-202805.jpg
Mitt fynd från idag

No comments yet

Kommentera

