Skip to content

Idag är jag kall och frusen…

15/10/2013

Nu är dagen äntligen över. Den har varit lång och intensiv. Nu har jag lagt min elektriska filt över benen och en kopp soppa i handen. Ska nog läsa ett eller två kapitel innan jag byter till en skönlitterär bok eller stickar lite på tröjan. Min filt luktar av mögel från lägenheten men jag är lite rädd för att tvätta den… Får googla lite på problemet.

One Comment leave one →
  1. Carina permalink
    15/10/2013 18:38

    Låter mysigt! Hur går det med de nya kompisarna där du bor?

Kommentera

