Skip to content

Ärenden

23/10/2013

Idag när jag vaknade hade jag inte ont i halsen! Dock har jag fått en ganska otäck hosta och min näsa bara rinner och rinner men jag kände mig tillräckligt bra för att dra ner till stan! Och jag fått fixat mycket! Jag fixade en födelsedagspresent, köpte lite grejer för att ta hand om mina fötter, städprylar, klistermärken, och hämtade mina linser. Jag hade beställt 8 lådor, som skulle räcka i 4 månader. När jag kom dit lade dom upp 16 paket! 8 månader av linser! Jag bad dom att dubbelkolla och dom blev mycket tacksamma att jag sade något. 
Jag har ingen nytta av så många linser. Tror att min syn kommer att förvärras om några månader ändå. 

På vägen hem hoppade jag av bussen två hållplatser i förväg och gick till vårdcentralen. Där ändrade jag min adress och beställde lite recept. Jag tror att jag ska ta en tur till ner till stan och ta lite bilder. Då kan jag ta hela dagen i morgon att plugga. 

Ett kollage med bilder från idag:

20131023-142954.jpg

One Comment leave one →
  1. lottchen68 permalink
    23/10/2013 14:47

    Fick du tid på vårdcentralen för halsontet och hostan? Kram och krya på dig. ❤

Kommentera

