Skip to content

Sjuk

24/10/2013

Idag har jag inte ont i halsen, jag hostar mindre och känner mig lite piggare. Men näsan rinner, jag nyser ett par gånger per minut och är tankspridd och klantig. Efter att ha planerat en grupp presentation med gruppen på biblioteket tog jag bussen till mataffären och köpte middag.
Ett rostat bröd med en hamburgerskiva, ost, lök, majonnäs och sallad tillsammans med ugnsbakad potatis och svamp. Supergott! Ikväll blir det inget plugg, tror inte att något kommer att sätta sig ändå. Det blir te och sticka i sängen med en film.

20131024-183121.jpg

No comments yet

Kommentera

