Skip to content

En underbar kväll

25/10/2013

Idag hade jag en underbar kväll. Jag köpte en daimtårta i mataffären och när jag mötte två av mina rumskompisar i köket tinade jag upp den och bjöd dom på varsin bit. Sedan satt vi och pratade i 4 timmar. De är jättehärliga tjejer som alla är lite småblyga men gärna pratar. Vi bestämde att vi ska ha lite tema kvällar och laga mat till varandra, åka på små utflykter och juldekorera köket. 

En underbar kväll med andra ord. 

Nu ska jag packa lite inför morgondagen! I morgon kväll får ni ett inlägg med massvis med bilder!

No comments yet

Kommentera

