Skip to content

Äntligen helg

02/11/2013

I går kväll satt jag i sängen och skulle precis sätta alarmet på mobilen när jag hör hur vinden och regnet slår mot rutan. Jag hade egentligen planerat att åka in till en marknad i stan i dag men med det dåliga vädret tänkte jag att det blir det nog inte mycket av. Så jag satte inget alarm vilket resulterade i att jag vaknade strax efter 12 idag. Men en lång och skön sovmorgon blev det! 

Jag tog bussen in till stan men det var folk ÖVERALLT och trafiken helt igenkorkad så jag köpte bara lite mat i en närbutik och åkte hem igen. Igår jobbade jag rejält på min uppsats så i kväll kan jag unna mig lite stickning!

Hoppas allt är bra där hemma ❤

 

2 kommentarer leave one →
  1. Carina permalink
    02/11/2013 18:15

    Skönt med sovmorgon och lite nytta blev det!

  2. 03/11/2013 13:47

    Allt är bra här hemma. Lotta Håkan Tobias och jag skall leta cachar i vombskogen idag innan laxmiddagen här. Vi saknar dig, men vi ses till jul.

Kommentera

