Skip to content

Telefonskal

21/11/2013

Jag har länge varit ett stort fan av TwelveSouth bookbook serie och har redan ett till min MacBook och en till min iPad. Jag har velat ha en till min iPhone 4s men eftersom den är så pass gammal känns det lite onödigt om jag ska byta telefon om någon månad och dom är så dyra även om dom är bra. Men så hittade jag denna online för 150kr!

ImageImage

One Comment leave one →
  1. Carina permalink
    21/11/2013 22:03

    Det verkar va ett fynd!!

Kommentera

