Skip to content

Ugglemössa!

21/11/2013

Nu är den klar! Min ugglemössa! Jag skrev mitt eget mönster som ni kan få som pdf här: Owl Hat for bigger heads

Update: Owl hat for bigger heads v2

IMG_7532

2 kommentarer leave one →
  1. Laila Sällström permalink
    07/10/2014 12:04

    Jag blev så glad när jag såg att du har ett mönster på en lite större ugglemösssa. Men varför är mönstret skrivit på engelska, blev så besviken…kan du inte skriva en svensk översättning.
    Tack på förhand Med vänlig hälsning
    Laila

    • Linneea permalink*
      26/11/2014 14:20

      Jag skrev mönstret på engelska för att det helt enkelt är fler som kan få glädje av det då och att jag själv stickar och virkar ‘på engelska’. Just nu har jag väldigt mycket att göra men när jag får tid ska jag översätta det till svenska och lägga upp här.

Kommentera

