Skip to content

Uppsats

27/11/2013
tags: ,

Idag har varit en produktiv dag! Jag gick upp 9 och slängde in en maskin tvätt innan jag sov i ytterligare 40 minuter. När maskinen var klar slängde jag in hälften i torktumlaren och dammsög mitt rum. När den torken var klar skrev jag klart det sista på min uppsats som ska in på fredag. Sen tog jag en promenad upp till vårdcentralen och satt utanför och väntade i 30 minuter innan dom öppnade. När jag väl fick komma in fick jag mitt nya brev där det står att jag får ha nålar och sådant på flyget.

Jag fick halvspringa ut till busshållplatsen men hann med bussen till stan! Där nere postade jag ett paket, shoppade lite mat och åkte tillbaka upp till King’s College.

Ikväll har jag läst igenom min uppsats tre gånger, snackat skit med mina rumskompisar och stickat!

I morgon ska jag träffa klasskompisar för ett grupparbete och läsa igenom min uppsats igen och när jag har lämnat in min uppsats på fredag ska jag direkt ner till Hobby Craft och köpa tyger! Jag ska sy foder till mina virkade väskor, och om jag hittar billigt tyg ska jag sy ett fodral till mina stickor!

No comments yet

Kommentera

