Skip to content

Lidl

01/12/2013

Min nya favoritaffär att handla mat i har blivit Lidl. Lidl ligger vid Brig o’ Don och det tar cirka 15 minuter för mig att gå dit längs Don Street. I fredags tog jag med mig kameran och gick till Lidl. Jag köpte en massa grönsaker och nybakat bröd och på kvällen lagade jag grönssakssoppa till mina flatmates. Vi åt middag tillsammans och satt och pratade till efter midnatt. 

Idag har jag shoppat garn till lite nya projekt.

Här är lite bilder från igår:

ImageImageImageImageImageImage

No comments yet

Kommentera

