Skip to content

Jullov

23/12/2013

Just nu händer det inte så mycket. Jo det händer väldigt mycket men inte här på bloggen! De sista dagarna på terminen var fullspäckade både dagtid och kvällstid så jag har inte hunnit uppdatera er och nu är jag hemma på jullov där vi håller ett högt tempo! När det lugnar ner sig uppdaterar jag lite bakåt i tiden med bilder och visar er hur min jul såg ut!

Idag stickade jag klart en mössa (som tog ca 4h att göra)! Tänkte att den kunde vara bra för sena kvällar i mörkret.

bild (2)

Det är en neonrosa färg med en invävd reflex tråd!

No comments yet

Kommentera

