Skip to content

Tillbaka i Aberdeen!

14/01/2014

Nu är jag tillbaka i Aberdeen och då är det dax att börja blogga!

Idag har jag sprungit en massa ärenden och nu till kvällsmat tänkte jag dela med mig av mitt recept!

Minipizzor med tonfiskröra!

Ingredienser:

  • 2 brödskivor per person
  • tonfisk i olja
  • majonäs
  • majs
  • feta ost
  • riven ost

Tillagning:

  1. Sätt ugnen på 200 grader
  2. Blanda fisken med majonäsen och majsen
  3. Lägg brödskivorna på ugnspapper och bred ut fiskblandningen på skivorna så dom täcks ordentligt
  4. Smula feta osten över pizzorna och strö den rivna osten på toppen
  5. Tillaga i 10-15 minuter i ugnen tills pizzorna har fått en fin färg

20140114-182223.jpg

No comments yet

Kommentera

