Skip to content

Dan före dan före dagen…

19/01/2014
tags: ,

I dag började jag dagen på Pret, ett café nere på Union Square, där jag satt i två timmar och pluggade. På tisdag klockan 12 ska jag ha min första tenta och jag känner att jag har gått igenom och lärt mig vad jag ska. I morgon ska jag bara repetera det hela så att det sitter i till tisdagen. Wish me good luck and I’ll see you on the other side!

One Comment leave one →
  1. lottchen68 permalink
    20/01/2014 11:24

    Lycka till! Kram

Kommentera

