Skip to content

En liten update

26/01/2014

Jag tänkte ge er alla en liten update! Jag fortsätter plugga på. I morgon klockan 2 börjar min sista tenta och klockan 5 är den över! En kompis har frågat mig om jag vill ut och äta middag med några andra efter tentan men jag vet inte om jag vill hänga med dom eller gå ner och sticka på stickcaféet. Får se hur jag känner i morgon!

I mina plugg pauser så stickar jag på en Harry Potter halsduk. Jag är med i redditgifts där man skriver upp sig på Secret Santas och blir matchad med en främling. Jag har blivit matchad med en tjej i Australian i ett Harry Potter byte. Jag skickar något till henne, hon skickar något till någon annan, som skickar till någon annan osv. tills någon skickar något till mgi :).

One Comment leave one →
  1. Carina permalink
    27/01/2014 09:52

    Du verkar trivas och ha det bra! Harry Potter ”grejen” liknar ett kjedjebrev , fast lite mer avanserat, kul! Ha det bra!

Kommentera

